عکس های سی ومین فعالیت سرزمین داوطلبان

موضوع اصلی : طبیعت گردی 5 / اردیبهشت / 771
ارسال کننده

صعود به قله ی دو کوه جام و سهند در آذربایجان شرقی- ایران.

ما تبریز را حدود ساعت 6 صبح به مقصد شاهیوردی ترک کرده و از آنجا شروع به کوهنوردی کردیم. حدود 8 صبح به آنجا رسیدیم. بعد از صبحانه  کوهنوردی خود را شروع کردیم. در مسیر کوه مردمی را دیدیم که آن اطراف اردو زده بودند چون این مکان زیبا مناظر طبیعی شگفت انگیزی دارد.

ما در حالیکه لحظات خوشی داشتیم واز مناظر زیبا عکس میگرفتیم به کوهنوردی خود به سمت قله ی کوه جام  ادامه دادیم. درنهایت به قله ی کوه جام رسیدیم. اغلب ما خیلی خسته بودیم اما برخی دوستان ما به کوهنوردی خود به سمت قله ی سهند ادامه دادند و ما که  تا برگشتن آنها منتظر ماندیم از این فرصت برای استراحت در قله ی جام استفاده کردیم. احساس نسیم ملایمی که به صورتت میخورد همزمان با احساس تابش گرمای خورشید رو صورت بسیار عالی بود.

بعد از حدود یک ساعت دوستان ما که به قله سهند صعود کرده بودند برگشته دوباره به ما ملحق شدند.  ناهار خوردیم ودر قله جام عکس دسته جمعی گرفتیم و شروع به پایین آمدن از کوه کردیم.

حدود 6 عصر بغل مینی بوس مان رسیدیم و بعد از اینکه غذایی خوردیم به تبریز برگشتیم.

از مسعود عزتی بخاطر ترتیب دادن این برنامه تشکر ویژه داریم.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی از خانم شیوا علیرضایی

2495 بازدید
نظرات بازديد كنندگان:

• mohammad height=
    mohammad | امتياز 0
    saeed jan dasted dard nakone vaghean ali bood
  • Shiva height=
    Shiva | امتياز 0
    دستتون درد نکنه. عکسها واقعا عالی هستن. در ضمن آن گلهای بسیار زیبایی که لای سنگها روییدن درسهای زیادی برای من یکی داشتن. انگار گلهایی که در دل سنگ روییدن زیباتر از بقیه گلها هستن
  • محمد height=
    محمد | امتياز 0
    سعید و مسعود جان دستتون درد نکنه واقعا عالی بود.بازم از این کارا بکنین
  • سعید علیزاده height=
    سعید علیزاده | امتياز 0
    خیلی ممنون بچه ها, نظر لطفتون هست. داوود جان متاسفانه نمیشه همه عکس ها رو گذاشت, به علت کمبود فضا و سرعت, بعدا به خودت از تمام عکس ها کپی میزنم میدم.
    امیدوارم که از عکس ها خوشتون اومده باشه. در ضمن تشکر ویژه و دوباره از مسعود جان که تدارک این برنامه کوهنوردی رو دیده بود.

سعید علیزاده
  • farzanafshar height=
    farzanafshar | امتياز 0
    thanks so much, very very excellent. you are a good photographer :wink: .[left][/left]
  • Davood height=
    Davood | امتياز 0

سعید جان دستت ندرده...
    عکس ها عالی بدوند...فقط حیف که بیشترشون نذاشتی........